جبهه فرهنگی میقات ظهور

بسیجیان پیرو خط امام و رهبری و رهروان شهدا

بسیجیان پیرو خط امام و رهبری و رهروان شهدا

جبهه فرهنگی میقات ظهور

فعالیت های جمعی از بسیجیان پیرو خط امام و رهبری و رهروان شهدا در حوزه جنگ نرم
ارتباط با ما :
مسئولین جبهه:
حجت الاسلام علی وکیل پور : 09193013058
حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور : 09191012812

کاروان تبلیغی جبهه فرهنگی میقات ظهور به اصفهان رسید

در ماه رمضان؛ 

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهر اندیشه گفت: کاروان تبلیغی جبهه فرهنگی میقات ظهور تا پایان دهه اول ماه مبارک رمضان در اصفهان و پس از آن در تهران، سمنان و دامغان به اجرای برنامه های تبلیغی می پردازد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا دانایی، عضو ارشد جبهه فرهنگی میقات ظهور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به کاروان تبلیغی جبهه فرهنگی میقات ظهور با نام والفجر نهایی به تشریح این طرح پرداخت و گفت: این طرح تبلیغی از 14 خردادماه سال جاری از مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آغاز شد و به شهر قم حرکت کردیم و تا کنون در شهرهایی همچون اراک، خرم‌آباد، اهواز، ماهشهر، شیراز، بوشهر، یزد، میبد و کرمان نیز این کاروان حضور یافته است.

وی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده ، این طرح در 110 شب در 29 شهر مختلف در پارک‌ها و مراکز تفریحی به اجرای برنامه‌های تبلیغی با موضوعات مختلف می‌پردازیم و روزها با هماهنگی سازمان بسیج به افراد، گروه ها و مؤثرین فرهنگی شهرها آموزش می دهیم .

وی با بیان این‌که بر اساس وسعت و اهمیت شهرهای مختلف در بعضی از شهرها یک شب و در اصفهان و مشهد 10 شب این طرح تبلیغی اجرا می‌شود، ابراز کرد: این گروه تبلیغی تا پایان دهه اول ماه مبارک رمضان در اصفهان و پس از آن در تهران، سمنان و دامغان برنامه اجرا می‌کنند.

امام جمعه موقت شهر اندیشه ادامه داد: این گروه تبلیغی در دهه پایانی ماه مبارک رمضان میهمان مردم خوب مشهد بوده و به فعالیت می‌پردازد و این طرح تبلیغی تا پایان شهریورماه در سواحل شمالی کشور نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این‌که این کاروان با حضور در پارک‌های مختلف و برپایی نمایشگاهی در 6 غرفه با موضوعات ماهواره و آسیب‌های ماهواره، تأثیر تصاویر غیراخلاقی، معرفی اهداف شبکه‌های ماهواره‌ای و گردانندگان آن، الگوسازی شبکه‌های ماهواره‌ای و مقایسه سبک زندگی اسلامی و غربی به تبلیغ چهره به چهره می‌پردازد.

حجت‌الاسلام دانایی ادامه داد: در پایان برنامه 3 روحانی به سخنرانی خیابانی با موضوعات مختلفی همچون جایگاه امام زمان(عج) در زندگی، اهمیت ایجاد رابطه با خداوند، معاد، امربه معروف ونهی از منکر، احترام به والدین، جایگاه قرآن و مانند آن می‌پردازند که با استقبال مخاطبان غیر داوطلب روبرو می شود.

وی ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های کاروان تبلیغی جبهه فرهنگی میقات ظهور برنامه بازی با نوجوانان، با هدف احیای بازی‌های سنتی و ایجاد تحرک و نشاط و همچنین بیان احکام و اصول و اعتقادات دین مبین اسلام است.

امام جمعه موقت شهر اندیشه خاطرنشان کرد: پس از برگزاری سخنرانی خیابانی، حلقه‌های معرفت و پرسش و پاسخ با حضور روحانیون این کاروان تبلیغی شکل می‌گیرد، که افراد در زمینه‌های مختلف اعتقادی و اخلاقی به مشاوره می‌پردازند.

وی با اشاره به این‌که این طرح تبلیغی کاملا خودجوش بوده است، خاطرنشان کرد: در واقع این طرح لبیکی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری امسال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بوده است که این گروه قصد دارد با آموزش این روش تبلیغی به موثرین شهرها واجرای برنامه در جمع مخاطبین غیر داوطلب گامی به سوی عزم ملی برداشته و مخاطبین را با معارف دین آشنا سازد .

وی بیان کرد: امام علی(ع) درباره پیامبر(ص) می‌فرمایند ایشان «طبیب دوّار بطبه» بودند، ما نیز سعی کردیم بر اساس این روش تبلیغی پیامبر اکرم (ص) به سراغ مردمی برویم که غالبا به صورت داوطلبانه د رمجالس مذهبی حضور ندارند ولی این روش تبلیغی می تواند پلی برای ارتباط آنان با روحانیت باشد./914/ت301/ب

/ پایان خبر /
منبع:  http://rasanews.ir/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی