جبهه فرهنگی میقات ظهور

بسیجیان پیرو خط امام و رهبری و رهروان شهدا

بسیجیان پیرو خط امام و رهبری و رهروان شهدا

جبهه فرهنگی میقات ظهور

فعالیت های جمعی از بسیجیان پیرو خط امام و رهبری و رهروان شهدا در حوزه جنگ نرم
ارتباط با ما :
مسئولین جبهه:
حجت الاسلام علی وکیل پور : 09193013058
حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور : 09191012812

ادعای بی تاثیر بودن تصاویر مستهجن ؛ دروغی بزرگ است

      حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور، از اعضای جبهه فرهنگی فرهنگی میقات ظهور 

عضو جبهه فرهنگی میقات ظهور، در همایش آسیب های ماهواره در شهرستان ابرکوه گفت: در زمینه جلوگیری از ورود ماهواره به خانه ها نقش بانوان بسیار حائز اهمیت است چرا که دشمن می خواهد از طریق کنترل ذهن کودکان و زنان ، زودتر به اهداف خود برسد.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه ، همایش آسیب های ماهواره ویژه مدیران توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه ، با همکاری فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، با حضور حجت الاسلام محمدتقی وکیل پور عضو جبهه فرهنگی میقات ظهور ، برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین وکیل پور ، ضمن بیان بخشی از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله) در رابطه با فعالیت های فرهنگی اظهار داشت: از زمانی که رهبر معظم انقلاب موضوع جنگ نرم و خطر بزرگ آن را مطرح نمودند ، فقط عده معدودی به فکر مقابله با این جنگ و پیروی از فرامین رهبری اقدام کردند اما همان ها هم آنقدر درگیر این موضوع نشدند که خواب از چشمشان گرفته شود ، یعنی این جنگ را زیاد جدی نگرفتند.
کارشناس مسائل فرهنگی اذعان داشت: مخالفان اسلام و شیعه یک شبه تصمیم گرفتند که ماهواره را به روستاهای ایران ببرند و این کار را انجام دادند. هر چند مردم از وجود ماهواره ها ناراضی هستند ولی در دورافتاده ترین روستاهای کشور هم ماهواره وجود دارد.
وی تاکید کرد: مسئله مهم این است که با افرادی که ماهواره دارند چگونه رفتار کنیم تا نسبت به مضررات و آسیب های ماهواره آگاهی یابند. لذا در زمینه جلوگیری از ورود ماهواره به خانه ها نقش بانوان بسیار حائز اهمیت است. چرا که کنترل جهان از طریق کنترل ذهن است و به همین علت دشمن ذهن کودکان و زنان را نشانه رفته است تا از طریق کنترل ذهن آنان زودتر به اهداف خود برسد.
عضو جبهه فرهنگی میقات ظهور در ادامه سخنانش افزود: ادعای بی تاثیر بودن تصاویر مستهجن و این شبکه ها ؛ دروغی بزرگ است. چرا که علم روانشناسی ثابت کرده است ، هر چه را که انسان می بیند در او اثر می کند ، مخصوصا کودکان که مسائل را به خوبی درک می کنند و خیلی زود تاثیر می پذیرند.
وکیلی پور در پایان آگاهی بخشی ، ساختن برنامه های تلویزیونی مفید و مناسب برای کودکان ، نوجوانان و جوانان و ایجاد سرگرمی های مناسب برای آنها را از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دانست.


منبع: yazdbanoo.ir

  • عماد مغنیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی